Dumper Hydrema 912E ZW

Představujeme vám dumper 912E ZW od Hydremy, který se změní z kompaktního svářeče v železniční stroj.

Rozměry

Nenaložená hmotnost 10 410 kg
Nosnost 8 000 kg
Šířka std. kola 2 470 mm
Základna kol (silniční kola) 3 080 mm
Délka (zdvižené kolejnice) 6 330 mm
Stopa (silniční kola) 1 860 mm
Kategorie 9B (vysoká kolejnice)  
Základna kol (kolejnice kol) 4 980 mm
Výška vůle, kabina 3 020 mm
Světlá výška (kolejnice) 125 mm
Kategorie 9C (nízká železnice)  
Základna kol (kolejnice) 5 240 mm
Výška vůle, kabina 2 820 mm
Kapacita karorérie, hromada 5,6 m3
Palivová nádrž  140 l
Rychlost (silnice / železnice)  30 / 55 km/h

Klíčové vlastnosti dumperu

  • 10 tunový kloubový dumper
  • systém kol upevněných ve výrobním závodě
  • MultiTip se 180° otáčením korby
  • pracuje jak na silnici, tak na kolejích

 



Technická data dumper 912 ZW

Konstrukce

Standadní verze modelu 912 MultiTip umožnuje pohyb korby v rozsahu 180º. Převodovka kolejového kola je přišroubována k podvozku a je vybavena hydraulickými rychlospojkami, které umožňují snadné vyjmutí ozubeného kola, pokud je stroj používán na standardní práce mimo železnici.


Podvozek

Kloubový podvozek, roboticky svařovaná konstrukce s integrálními nápravami. Středový otočný čep s kyvnou tyčí a dvojitým hydraulickým stabilizátorem s možností blokování oscilačního pohybu.
Čep je osazen velkými kuličkovými ložisky. Palivová nádrž a hydraulická nádrž jsou integrovány do předního podvozku.
Oscilace: +/- 12 °

Převodovka

ZF WG115 6-rychlostní plně automatická "ER-GOPOWER" s plným elektronickým ovládáním. Elektronicky řízený tlak na každé spojce zajišťuje úplnou hladnost posunutí převodového stupně bez ztráty hnacího ústrojí, (6 směrem dopředu / 3 vzad).


Řízení

Hydrostatické zařízení. Snímací sensor řízení s 2 dvojčinnými válci. Prioritní ventil a integrované nouzové řízení. Ovládání válce s koncovým tlumením.
Max. úhel řízení: +/- 35 °


N‌ápravy

Tuhé integrální nápravy s redukcí planetového náboje. Automatická diferenciální uzávěra na přední nápravě. 100% elektrohydraulický uzávěr diferenciálu na zadní nápravě. Samostatné olejové komory pro diferenciál a náboje.


Hydraulický systém

Hydraulické čerpadlo 84 l s prioritou řízení. Samostatné čerpadlo pro brzdy a stabilizátory.


MultiTip

Kompaktní systém otáčení s rychlým sklápěním v zadní a obou stranách. Systém otáčení je podporován v robustním otočném kroužku s kuličkovým ložiskem. Kruhový pohyb probíhá pomocí dvou dvojčinných válců. Funkce sklápění pomocí dvou jednočinných teleskopických válců.
Doba sklápění (zvýšení): 8,0 sec.


Motor

Cummins QSB 4.5 stupeň 3b motor s DOC katalyzátorem. 16 ventily turbodiesel Common Rail s mezichladičem, elektronicky variabilní turbodmychadlo a ventil EGR.
Maximální výkon: 141 koní (105 kW) při 2000 ot / min. Max. točivý moment: 620 Nm při 1500 ot / min.


‌Pneumatiky

600 / 55-26,5 Twin (Michelin BiBX Cargo)


Brzdy

Hydraulický servopohon s dvojitým okruhem se zabudovanými brzdovými kotouči na každém kole. Samonastavovací a bezúdržbové.
Ruční brzda. Bezúdržbová parkovací brzda "fail-safe" s elektrohydraulickou aktivací mokrých kotoučových brzd na přední nápravě.