Představujeme vám dumper 912E ZW od Hydremy, který se změní z kompaktního svářeče v železniční stroj.
Nenaložená hmotnost | 10 410 kg |
Nosnost | 8 000 kg |
Šířka std. kola | 2 470 mm |
Základna kol (silniční kola) | 3 080 mm |
Délka (zdvižené kolejnice) | 6 330 mm |
Stopa (silniční kola) | 1 860 mm |
Kategorie 9B (vysoká kolejnice) | |
Základna kol (kolejnice kol) | 4 980 mm |
Výška vůle, kabina | 3 020 mm |
Světlá výška (kolejnice) | 125 mm |
Kategorie 9C (nízká železnice) | |
Základna kol (kolejnice) | 5 240 mm |
Výška vůle, kabina | 2 820 mm |
Kapacita karorérie, hromada | 5,6 m3 |
Palivová nádrž | 140 l |
Rychlost (silnice / železnice) | 30 / 55 km/h |
Standadní verze modelu 912 MultiTip umožnuje pohyb korby v rozsahu 180º. Převodovka kolejového kola je přišroubována k podvozku a je vybavena hydraulickými rychlospojkami, které umožňují snadné vyjmutí ozubeného kola, pokud je stroj používán na standardní práce mimo železnici.
Kloubový podvozek, roboticky svařovaná konstrukce s integrálními nápravami. Středový otočný čep s kyvnou tyčí a dvojitým hydraulickým stabilizátorem s možností blokování oscilačního pohybu.
Čep je osazen velkými kuličkovými ložisky. Palivová nádrž a hydraulická nádrž jsou integrovány do předního podvozku.
Oscilace: +/- 12 °
ZF WG115 6-rychlostní plně automatická "ER-GOPOWER" s plným elektronickým ovládáním. Elektronicky řízený tlak na každé spojce zajišťuje úplnou hladnost posunutí převodového stupně bez ztráty hnacího ústrojí, (6 směrem dopředu / 3 vzad).
Hydrostatické zařízení. Snímací sensor řízení s 2 dvojčinnými válci. Prioritní ventil a integrované nouzové řízení. Ovládání válce s koncovým tlumením.
Max. úhel řízení: +/- 35 °
Tuhé integrální nápravy s redukcí planetového náboje. Automatická diferenciální uzávěra na přední nápravě. 100% elektrohydraulický uzávěr diferenciálu na zadní nápravě. Samostatné olejové komory pro diferenciál a náboje.
Hydraulické čerpadlo 84 l s prioritou řízení. Samostatné čerpadlo pro brzdy a stabilizátory.
Kompaktní systém otáčení s rychlým sklápěním v zadní a obou stranách. Systém otáčení je podporován v robustním otočném kroužku s kuličkovým ložiskem. Kruhový pohyb probíhá pomocí dvou dvojčinných válců. Funkce sklápění pomocí dvou jednočinných teleskopických válců.
Doba sklápění (zvýšení): 8,0 sec.
Cummins QSB 4.5 stupeň 3b motor s DOC katalyzátorem. 16 ventily turbodiesel Common Rail s mezichladičem, elektronicky variabilní turbodmychadlo a ventil EGR.
Maximální výkon: 141 koní (105 kW) při 2000 ot / min. Max. točivý moment: 620 Nm při 1500 ot / min.
600 / 55-26,5 Twin (Michelin BiBX Cargo)
Hydraulický servopohon s dvojitým okruhem se zabudovanými brzdovými kotouči na každém kole. Samonastavovací a bezúdržbové.
Ruční brzda. Bezúdržbová parkovací brzda "fail-safe" s elektrohydraulickou aktivací mokrých kotoučových brzd na přední nápravě.